2022.07.24. 15:13:22 6435 269

2+1 rostban gazdag nyári smoothie
A hír elolvasásával 500 Ft-tal növelheted a nyereményedet. Ha tag vagy, jelentkezz be, ha új vagy, regisztrálj itt (ingyenes)!

„Nyár van és semmi baj!” Azonban nem szabad elfelejtenünk, hogy nyáron még több figyelmet kell szentelnünk a bőrünk ápolására és védelmére. Ugyanis a nyári forróságban sokkal jobban ki vagyunk téve a napsugárzás káros hatásainak, mint az év bármely más időszakában. Ilyenkor nem elég csak a külső védelem, a megfelelő táplálkozással is nagyban hozzájárulhatunk a bőrünk védelméhez. Hoztunk 2+1 rostban gazdag nyári smoothie receptet, amivel nem csak a bőröd óvhatod meg, de a szervezeted salaktalanítását is segítheted.

Görögdinnyés smoothie - PROAKTIVdirekt Életmód magazin és hírek - proaktivdirekt.com Görögdinnyés smoothie

Piros gyümölcsös, banános smoothie

Hozzávalók: 1 marék eper, 1 marék málna, 1 banán, fél citrom leve, 1 evőkanál chia mag, víz A gyümölcsöket turmixold le annyi vízzel, amilyen sűrűségűre szeretnéd a smoothie-t, és már fogyaszthatod is.

A málna és az eper tartalmaz C-vitamint, B-vitamint, ásványi anyagokat, antioxidáns flavonoidokat és nem utolsó sorban rostban gazdag pektint. A banán és a citrom szintén magas rosttartalmú, a chia mag pedig omega zsírsavakat tartalmaz. Ez a gyümölcsös frissítő ital belülről hidratálja a szervezetünket, amely hozzájárul az egészséges bélműködéshez, továbbá segíti a salakanyagok kiürülését is.

Nyári barackos smoothie

Hozzávalók: 2 db sárgabarack, 1 db őszibarack, 1 db közepes répa, 2 db narancs leve, 2 db aszalt füge, 1 dl szűrt víz A barackokat hámozd meg és magozd ki. A répát vágd fel szeletekre és az egészet dobd egy turmixgépbe. Add hozzá a kifacsart narancslevet és a fügét, majd öntsd fel a szűrt vízzel. Körülbelül 2 perc alatt mixeld krémesre. Fogyasztásnál akár 2-3 jégkockát is dobhatsz a smoothie-ba, hiszen hidegen még finomabb.

Tudtad, hogy egy darab barack is fedezni tudja a C-vitamin szükségletünk napi 13,2 százalékát? Illetve azt, hogy az E-vitamin tartalmat nemcsak az olajos magvakból tudjuk kinyerni, hanem a barackból is nagy mennyiségű E-vitamint juttathatunk a szervezetünkbe? Ez a smoothie tökéletesen hat az emésztésünkre, a látásunkra, a sebgyógyulásunkra, az immunrendszerünkre és természetesen a bőrünkre is.

Görögdinnyés smoothie

Hozzávalók: 2 bögre felszeletelt görögdinnye, fél bögre zsírmentes tej, 2 bögre jég A dinnyét ne felejtsd el kimagozni mielőtt a turmixba teszed. Ezt követően add hozzá a tejet és körülbelül 15 másodpercig turmixold. A végén mehet bele a jég, és turmixold simára az egyveleget.

A görögdinnyében sok a C-vitamin, a kalcium, a magnézium, a rost és a kálium. Ezen kívül még megtalálható benne az A-vitamin, a B1-, B3- és B6-vitamin, továbbá sokféle karotinoidot is tartalmaz. A görögdinnye nem véletlen, hogy a nyár slágergyümölcse, hiszen a fogyasztása csökkenti a testhőmérsékletet. A magas víztartalma nagyon jól jön a nyári forróságban, ugyanis amikor sokat izzadunk, akkor pótolnunk kell az elvesztett folyadékot, vitaminokat és ásványi anyagokat. A görögdinnye pedig mindezekre megoldást nyújthat.

Forrás: mindmegette.hu

A kötvényt egy héten belül küldjük e-mailen a neked@proaktivdirekt.com címről. Kérjük tedd ezt a címet a leveleződ címjegyzékébe, hogy megkapd. Elolvastam és elfogadom a biztosítási feltételeket, igénylem az ingyenes Colonnade baleset-biztosítást. Hozzájárulok, hogy az Colonnade vagy megbízottja a biztosítási ajánlataival telefonon megkeressen. Hozzájárulásodat visszavonhatod a Colonnade címére (1388 Budapest, Pf. 14.) küldött levélben vagy telefonon: 801-0801. Letöltöm a biztosítási feltételeket.

Ha tetszett, kedveld:  |  Ha nem tetszett, írd meg miért nem!

Oszd meg a cikket és nyerj...